Menu

Mieszkaniec

Nawigacja

Menu podstrona

Pozostałe aktualności:

Treść

  • Ratusz

Władze Miasta

Burmistrz

mgr Jerzy Czerwiński; tel. +48 56 675 22 91, +48 56 675 22 92; e-mail: burmistrz@chelmza.pl

Zastępca Burmistrza

mgr Marek Kuffel; tel. +48 56 639 23 31

Sekretarz Miasta

mgr Janusz Wilczyński; tel. +48 56 639 23 51

Skarbnik Miasta

mgr Krystyna Lulka; tel. +48 56 639 23 37

Urząd Miasta Chełmża

Dane adresowe

ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża

Dane kontaktowe

Godziny pracy Urzędu

  • poniedziałek w godz. 7:00-15:00
  • wtorek w godz. 8:00-16:00
  • środa w godz. 7:00-15:00
  • czwartek w godz. 7:00-15:00
  • piątek w godz. 7:00-15:00

Burmistrz Miasta

przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków

we wtorki w godzinach od 10:00 do 15:00

*****************************

Wykaz numerów telefonicznych Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Hallera 2

Wydział Finansowo-Księgowy (lulkak@um.chelmza.pl)

Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich

Wydział Gospodarki Miejskiej

Wydział Organizacyjny

Wykaz numerów telefonicznych Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Hallera 19

  • Straż Miejska - tel. +48 56 675 22 05
  • Dodatki Mieszkaniowe - tel. +48 56 675 30 85
  • Stypendia Szkolne - tel. +48 56 675 24 69 w. 37

Wykaz numerów telefonicznych Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Bydgoska 7

Jednostka Realizująca Projekt - tel. +48 56 675 40 89 (jrp@chelmza.pl)

Skład Rady Miejskiej Chełmży - kadencja 2018-2023

  1. Bocian Dawid
  2. Ingram Jakub
  3. Jakubowska Anna
  4. Jopp Marek
  5. Kachniarz-Wolska Paulina
  6. Kaczorowski Bartłomiej
  7. Kalinowski Janusz
  8. Kałamarski Marcin
  9. Kuczka Franciszek
  10. Myszkowska Krystyna
  11. Polikowska Małgorzata
  12. Sosnowski Grzegorz
  13. Wiśniewski Wiesław
  14. Wojtalik Grzegorz
  15. Zieliński Zdzisław

Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urząd Miasta Chełmży

Adres elektronicznej skrzynki podawczej: elektroniczna skrzynka podawcza UM Chełmży

Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – (konto jest bezpłatne).

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (w godz. 7:00-15:00, we wtorek w godz. 8:00-16:00) do Sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 2 przy ul. Hallera 2 w Chełmży na następujących nośnikach danych:
    1. Dyskietka 1,44 MB,
    2. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0,
    3. Płyta CD-RW.

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    1. DOC, RTF
    2. XLS
    3. CSV
    4. TXT
    5. GIF, TIF, BMP, JPG
    6. PDF
    7. ZIP
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Aby uzyskać wgląd w stan realizacji sprawy należy wejść tutaj.

Złożenie formularza do Urzędu Miasta Chełmży

drukuj (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urząd Miasta Chełmży)

Banery

[obiekt mapy] Urząd Miasta Chełmża

Urząd Miasta Chełmża  
ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża
tel. +48 56 675-22-91
fax +48 56 675-21-22
e-mail: um@chelmza.pl