Urząd Miasta Chełmża
ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża
tel. +48 56 675-22-91
fax +48 56 675-21-22
e-mail: um@chelmza.pl
Chełmża Urząd Miasta
-
-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
- Ułatwienia dostępu
-
Wyszukiwarka
Menu
Menu
Mieszkaniec
Nawigacja
Treść
Władze Miasta
Burmistrz
Paweł Polikowski; tel. +48 56 675 22 91, +48 56 675 22 92; e-mail: burmistrz@chelmza.pl
Zastępca Burmistrza
Marek Kuffel; tel. +48 56 639 23 31
Sekretarz Miasta
Janusz Wilczyński; tel. +48 56 639 23 51
Skarbnik Miasta
Krystyna Lulka; tel. +48 56 639 23 37
Urząd Miasta Chełmża
Dane adresowe
ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża
Dane kontaktowe
- tel.: +48 (56) 675 22 91, +48 (56) 675 22 92
- fax: +48 (56) 675 21 22
- e-mail: um@chelmza.pl, promocjaum@post.pl
Godziny pracy Urzędu
- poniedziałek w godz. 7:00-15:00
- wtorek w godz. 8:00-16:00
- środa w godz. 7:00-15:00
- czwartek w godz. 7:00-15:00
- piątek w godz. 7:00-15:00
Burmistrz Miasta
przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków
we wtorki w godzinach od 10:00 do 15:00
*****************************
Wykaz numerów telefonicznych Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Hallera 2
- +48 56 639 23 30 – Sekretariat (um@chelmza.pl)
- +48 56 639 23 51 – Sekretarz Miasta (wilczynskij@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 37 – Skarbnik Miasta (lulkak@um.chelmza.pl)
Wydział Finansowo-Księgowy (lulkak@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 32 – Księgowość, Finanse (kazanieckab@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 66 – Księgowość, Budżet (zielniewskae@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 39 – Podatki (lipiecj@um.chelmza.pl, wronieckad@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 57 – Płace (golebiewskab@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 63 – Księgowość dochody budżetowe, ewidencja pozabudżetowa i kontrole (pniewskaj@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 62 – Podatki od środków transportowych, środki unijne (saletnikj@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 64 – Kasa
Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich
- +48 56 639 23 40 – Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych i Obywatelskich, Biuro Prawne (dzielskim@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 33 – Ewidencja Działalności Gospodarczej (langowskab@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 41 – Urząd Stanu Cywilnego (usc@chelmza.pl)
- +48 56 639 23 42 – Promocja, kultura, sport (promocjaum@post.pl)
- +48 56 639 23 44 – Obrona Cywilna, sprawy wojskowe (zk@chelmza.pl)
- +48 56 639 23 46 – Dowody Tożsamości (dowodyosobiste@chelmza.pl)
- +48 56 639 23 55 – Ewidencja Ludności (ewidencjaludnosci@chelmza.pl)
Wydział Gospodarki Miejskiej
- +48 56 639 23 35 – Naczelnik Wydziału Gospodarki Miejskiej (siwekb@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 42 – Fundusze europejskie (makowskan@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 47 – Z-ca Naczelnika Wydziału Gospodarki Miejskiej, Zamówienia publiczne (szreibert@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 47 – Inwestycje, drogownictwo (pawlikowskii@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 48 – Sprzedaż mienia komunalnego (belskam@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 48 – Gospodarka komunalna, ochrona środowiska (kuberak@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 52 – Gospodarka odpadami (weberb@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 52 – „Czyste powietrze” i „Ciepłe mieszkanie” (michalakw@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 59 – Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne (zielinskah@um.chelmza.pl)
Wydział Organizacyjny
- +48 56 639 23 36 – Wydział Organizacyjny (beckerb@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 34 – Informatyk, zaopatrzenie (informatyk@um.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 43 – Biuro Rady Miejskiej (bip@bip.chelmza.pl)
- +48 56 639 23 45 – Kadry
Wykaz numerów telefonicznych Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Hallera 19
- Straż Miejska - tel. +48 56 675 22 05
- Dodatki Mieszkaniowe - tel. +48 56 675 30 85
- Stypendia Szkolne - tel. +48 56 675 24 69 w. 37
Wykaz numerów telefonicznych Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Bydgoska 7
Jednostka Realizująca Projekt - tel. +48 56 675 40 89 (jrp@chelmza.pl)
Skład Rady Miejskiej Chełmży - kadencja 2018-2023
- Bocian Dawid
- Ingram Jakub
- Jakubowska Anna
- Jopp Marek
- Kachniarz-Wolska Paulina
- Kaczorowski Bartłomiej
- Kalinowski Janusz
- Kałamarski Marcin
- Kuczka Franciszek
- Myszkowska Krystyna
- Polikowska Małgorzata
- Sosnowski Grzegorz
- Wiśniewski Wiesław
- Wojtalik Grzegorz
- Zieliński Zdzisław
Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urząd Miasta Chełmży
Adres elektronicznej skrzynki podawczej: elektroniczna skrzynka podawcza UM Chełmży
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – (konto jest bezpłatne).
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (w godz. 7:00-15:00, we wtorek w godz. 8:00-16:00) do Sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 2 przy ul. Hallera 2 w Chełmży na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB,
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0,
- Płyta CD-RW.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Aby uzyskać wgląd w stan realizacji sprawy należy wejść tutaj.
Złożenie formularza do Urzędu Miasta Chełmży
drukuj (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urząd Miasta Chełmży)