Urząd Miasta Chełmża
ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża
tel. +48 56 675-22-91
fax +48 56 675-21-22
e-mail: um@chelmza.pl
Menu
Menu
Mieszkaniec
Nawigacja
Treść
Władze Miasta
Burmistrz - mgr Jerzy Czerwiński
tel. 056 675-22-91/2
burmistrz@chelmza.pl
Zastępca Burmistrza - mgr Marek Kuffel
tel. 56 639 23 31
Sekretarz Miasta - mgr Janusz Wilczyński
tel. 56 639 23 51
Skarbnik Miasta - mgr Krystyna Lulka
tel. 56 639 23 37
Dane adresowe
Adres:
Urząd Miasta
ul. Hallera 2
87-140 Chełmża
tel. : + 48 (0-56) 675-22-91/2
fax : + 48 (0-56) 675-21-22
e-mail : um@chelmza.pl, promocjaum@post.pl
Godziny Pracy Urzędu
Poniedziałek - 7.00 - 15.00
Wtorek - 8.00 - 16.00
Środa - 7.00 - 15.00
Czwartek - 7.00 - 15.00
Piątek - 7.00 - 15.00
Numer konta bankowego
Bank Spółdzielczy w Toruniu
Oddział w Chełmży
Numer konta: 12 9486 0005 0000 2828 2000 0027
Numer rachunku bankowego - Odpady komunalne
Numer rachunku bankowego, na który należy wpłacać opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi jest następujący:
90 9486 0005 0000 2828 2000 0078
Burmistrz Miasta
przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków
we wtorki w godzinach od 10:00 do 15:00
*****************************
Wykaz numerów telefonicznych Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Hallera 2
56 639 23 30 – Sekretariat
56 639 23 51 – Sekretarz Miasta
56 639 23 37 – Skarbnik Miasta
Wydział Finansowo - Księgowy (fk@chelmza.pl)
56 639 23 32 – Księgowość, Finanse
56 639 23 66 - Księgowość, Budżet
56 639 23 39 – Podatki
56 639 23 57 – Płace
56 639 23 63 – Księgowość dochody budżetowe, ewidencja pozabudżetowa i kontrole
56 639 23 62 - Podatki od środków transportowych, środki unijne
56 639 23 64 – Kasa
Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich
56 639 23 40 – Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych i Obywatelskich, Biuro Prawne
56 639 23 33 – Ewidencja Działalności Gospodarczej
56 639 23 41 – Urząd Stanu Cywilnego (usc@chelmza.pl)
56 639 23 42 – Promocja, kultura, sport (promocjaum@post.pl)
56 639 23 44 – Obrona Cywilna, sprawy wojskowe (zk@chelmza.pl)
56 639 23 46 – Dowody Tożsamości (dowodyosobiste@chelmza.pl)
56 639 23 55 – Ewidencja Ludności (ewidencjaludnosci@chelmza.pl)
Wydział Gospodarki Miejskiej (gkmum@post.pl)
56 639 23 35 – Naczelnik Wydziału Gospodarki Miejskiej
56 639 23 38 – Inwestycje, drogownictwo
56 639 23 47 – Fundusze europejskie, mieszkania komunalne
56 639 23 48 – Mienie komunalne, gospodarka komunalna, planowanie przestrzenne, ochrona środowiska
Wydział Organizacyjny
56 639 23 36 – Wydział Organizacyjny
56 639 23 34 – Informatyk, zaopatrzenie
56 639 23 43 – Biuro Rady Miejskiej (bip@bip.chelmza.pl)
56 639 23 45 – Kadry
Wykaz numerów telefonicznych Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Hallera 19
Straż Miejska - 56 675 22 05
Dodatki Mieszkaniowe - 56 675 30 85
Stypendia Szkolne - 56 675 24 69 w. 37
Wykaz numerów telefonicznych Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Bydgoska 7
Jednostka Realizująca Projekt - 56 675 40 89 (jrp@chelmza.pl)
Skład Rady Miejskiej Chełmży - kadencja 2018-2023
1. Bocian Dawid
2. Ingram Jakub
3. Jakubowska Anna
4. Jopp Marek
5. Kachniarz-Wolska Paulina
6. Kaczorowski Bartłomiej
7. Kalinowski Janusz
8. Kałamarski Marcin
9. Kuczka Franciszek
10. Myszkowska Krystyna
11. Polikowska Małgorzata
12. Sosnowski Grzegorz
13. Wiśniewski Wiesław
14. Wojtalik Grzegorz
15. Zieliński Zdzisław
Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urząd Miasta Chełmży
Adres elektronicznej skrzynki podawczej: elektroniczna skrzynka podawcza UM Chełmży
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – (konto jest bezpłatne)
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:00-15:00, we wtorek 8:00-16:00) do Sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 2 przy ul. Hallera 2 w Chełmży na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Aby uzyskać wgląd w stan realizacji sprawy należy wejść tutaj.