Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmaj 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Zapytanie ofertowe/ Zapytanie dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia na opracowanie planu ogólnego gminy.

Chełmża, dnia 14.03.2023 r.

Nr. referencyjny: GKM.271.2.5.2024

Zapytanie ofertowe/ Zapytanie dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia [1]

 Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, określonej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.).

 

Burmistrz Miasta Chełmży zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie planu ogólnego gminy (zwanego dalej: “POG”)

 

I. Zamawiający

Nazwa:            Gmina Miasta Chełmża

Adres:              ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża

NIP:                 879 258 24 81

REGON:           871118690

Strona www:   https://www.bip.chelmza.pl/

 

II. Opis Przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu ogólnego gminy (POG).

Usługa polegająca na opracowaniu planu ogólnego gminy (zwanego dalej: “POG”), zgodnie
z przepisami prawa polskiego w tym ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. 2023 poz. 2758) wraz z innymi przepisami wykonawczymi.

 

Obszar opracowania – teren w granicach administracyjnych gminy miasta Chełmża.

Produktem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan ogólny gminy, sprawdzony pod względem formalno-prawnym przez Wojewodę, wraz z załącznikami graficznymi oraz niezbędną dokumentacją. Zamówienie obejmuje opracowanie projektu planu oraz przeprowadzenie procedury planistycznej do etapu przedstawienia projektu POG Radzie Miasta do uchwalenia, wraz z okresem gwarancji i rękojmi.

 

Zakres zamówienia:

W odpowiedzi na niniejsze zapytanie należy przedstawić ofertę uwzględniając obecny stan prawny oraz wymagane dokumenty towarzyszące. Zakres zamówienia obejmuje:

a)    sporządzenie uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy oraz wzorów ogłoszeń i zawiadomień o przystąpieniu do jego sporządzenia;

b)   sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, zgodnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z art. 72 ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2024 poz. 54) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych z dnia 9 września 2002 r. (Dz.U. Nr 155, poz. 1298);

c)    sporządzenie niezbędnych analiz, prognoz i bilansów przewidzianych w ustawie
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 poz. 977, 1506, 1597, 1688, 1890, 2029, 2739) i umieszczenie ich wyników w bazie danych przestrzennych;

d)   sporządzenie projektu planu ogólnego gminy zgodnie z uchwałą o przystąpieniu do planu ogólnego gminy w zakresie niezbędnym do zachowania zgodności z przepisami prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 poz. 977, 1506, 1597, 1688, 1890, 2029, 2739);

e)   sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do planu ogólnego gminy, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w tym szczególności z zapisami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska
oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094, 1113, 1501, 1506, 1688, 1719, 1890, 1906, 2029)  lub uzyskanie postanowienia o odstąpieniu od konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania
na środowisko;

f)     wystąpienie i uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie planu ogólnego gminy od gminnej lub innej właściwej komisji urbanistyczno-architektonicznej, w tym prezentacje projektu planu ogólnego gminy na posiedzeniu komisji (jeżeli zachodzić będzie taka konieczność), jak również na innych posiedzeniach dotyczących planu ogólnego gminy tj. komisjach i sesjach Rady Miasta;

g)    przygotowanie wzorów pism o wystąpienie i uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa;

h)   przygotowanie konsultacji społecznych, w tym: niezbędne ogłoszenia i obwieszczenia, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 poz. 977, 1506, 1597, 1688, 1890, 2029, 2739), przeprowadzenie konsultacji w formie geoankiety oraz udział w spotkaniu konsultacyjnym, w tym udział w transmisji on-line na platformie voxly.pl;

i)      przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu planu ogólnego gminy wraz z załącznikami
i uzasadnieniem, celem przedłożenia Radzie Miasta do uchwalenia stosownie do ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 poz. 977, 1506, 1597, 1688, 1890, 2029, 2739);

j)      sporządzenie „podsumowania" oraz „uzasadnienia", o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094, 1113, 1501, 1506, 1688, 1719, 1890, 1906, 2029);

k)    udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu ogólnego gminy do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, w tym ponowienie procedury w niezbędnym zakresie;

l)      wykonanie innych czynności nie wymienionych, a przewidzianych przepisami prawa w celu uchwalenia planu ogólnego gminy wraz z niezbędną dokumentacją zgodnie z przepisami prawa.

 

Zakres czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia:

Zamawiający wymaga stosowania metod wykonania zamówienia, uwzględniających:

1.    Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych
do sporządzenia przedmiotu umowy. Celem wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca samodzielnie pobierze dokumenty, które Gmina udostępniła na stronie internetowej. W razie konieczności uzyskania dodatkowych dokumentów które nie zostały opublikowane, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego o ich udostępnienie. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający wystąpi o informacje administracji publicznej z rejestrów
i ewidencji publicznych.

2.    Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych oraz projektów pism zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 poz. 977, 1506, 1597, 1688, 1890, 2029, 2739) oraz przepisów odrębnych,
w tym w szczególności obwieszczeń, ogłoszeń, zawiadomień, wystąpień o opinie
i uzgodnienia do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury).

3.    Udział w spotkaniach dotyczących konsultacji społecznych, uzgodnień i opinii.

4.    Kontakt z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (w tym osobiste stawiennictwo w siedzibie urzędu na prośbę zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu). Składanie pisemnych wyjaśnień na wezwanie zamawiającego.

5.    Usunięcia wad, naniesienia poprawek i uzupełnień w przedmiocie zamówienia wynikających z winy Wykonawcy.

 

Produkty podlegające przekazaniu:

Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu

1.    Projekt planu ogólnego gminy zawierający:

a)    uchwałę w sprawie uchwalenia planu ogólnego gminy w formacie zipx;

b)   dane przestrzenne POG w formacie gml;

c)    uzasadnienie do uchwały;

2.    Dokumentację formalno-prawną procedury planistycznej

3.    Opracowanie ekofizjograficzne i prognozę oddziaływania na środowisko

4.    Dowody umieszczenia projektu POG w zbiorze danych przestrzennych w systemie informacji przestrzennej na platformie voxly.pl

Zamawiający wymaga przekazania plików w następujących formatach:

·      część tekstową opracowania w wersji papierowej (2 egzemplarze) i wersji cyfrowej (nagranej na nośnik elektroniczny - formaty zapisu pdf, doc);

·      część graficzną opracowań w odpowiedniej skali w wersji papierowej (2 egzemplarze) i wersji cyfrowej z georeferencją (nagranej na nośnik elektroniczny -formaty zapisu .pdf, .png, .tiff.).

Część tekstowa i graficzna planu ogólnego gminy powinny być zapisane w formie danych przestrzennych z nadaną georeferencją, posiadać metadane oraz być sporządzone zgodnie
z standardami zapisu danych przestrzennych, o których mowa w ustawie o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (tj. Dz. U. z 2023 poz.977 ze zm.) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej.

Dokumentację formalno-prawną – w wersji elektronicznej oraz w jednym egzemplarzu w wersji papierowej, odpowiednio poukładaną i spiętą. Powyższe wyliczenie dotyczy ostatecznej wersji dokumentów. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się
do bieżącego przygotowywania i przekazywania materiałów Zamawiającemu (w celu ich prezentacji i uzyskania akceptacji).

 

Zobowiązania stron:

Wykonawca zobowiązuje się do:

1.    kierowania i poprowadzenia procedury planistycznej w celu realizacji przedmiotu zamówienia;

2.    ponowienia czynności bądź ponownego przygotowania materiałów planistycznych w trakcie prowadzonej procedury planistycznej, wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień i wniesionych uwag, do chwili uchwalenia planu ogólnego gminy (jeżeli zajdzie taka potrzeba);

3.    uzupełnienia (zmiany) opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (w przypadku zmiany prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);

4.    usunięcie wszelkich wad w przedmiocie zamówienia na własny koszt oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jeśli wady te powstały z winy Wykonawcy;

5.    przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych
w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie);

6.    zapewnienia odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zobowiązuje się do:

1.    współdziałania z Wykonawcą w zakresie prowadzenia procedury planistycznej
w szczególności w bezzwłocznym realizowaniu ustaleń stron w zakresie przekazywania danych, informacji, pism, korespondencji;

2.    terminowego realizowania obowiązków ustawowych w zakresie rozstrzygnięć, nie dłuższego niż 3 dni robocze;

3.    przekazania zwalidowanego walidatorem gov.pl zbioru danych przestrzennych aktów planowania przestrzennego, poprawnego pod względem topologicznym, zgodnego
z aktualną ewidencją gruntów i budynków, spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego;

4.    przekazania danych przestrzennych w formacie shp dla terenów o różnym przeznaczeniu
w obowiązujących miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, poprawnych topologicznie względem siebie, zbiorów danych przestrzennych oraz innych baz danych referencyjnych krajowej infrastruktury danych przestrzennych;

5.    występowania z wnioskami o dane, w tym dane przestrzenne innych instytucji.

Szczególne wymagania w zakresie wykonania zamówienia:

Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia wynikające z zapisów art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym* i co najmniej jedna osoba posiadająca umiejętności w zakresie systemów informacji przestrzennej, poświadczone certyfikatem EDCL-GIS* lub równorzędnym.

*lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (klasyfikacji CPV):

CPV     71400000-2:    Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania teren

71410000-5:   Usługi planowania przestrzennego

 

III. Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia — przedmiot należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do 30.10.2025 r. Za termin wykonania uznaje się skompletowanie dokumentów
i procedury do podjęcia uchwały przez Radę Miasta.

 

Termin realizacji zamówienia może się zmienić, jeśli zmieni się podstawa prawna wygaszenia obowiązujących studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
W takim przypadku wykonawca będzie mógł się zwrócić o zmianę warunków umowy w formie aneksu umowy w zakresie finansowym, rzeczowym i terminowym.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy łącznie spełniają warunki:

1.    posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

    1. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedno zadanie (zamówienie/umowę), spełniające łącznie następujące warunki co najmniej 1 studium uwarunkowań i kierunków lub ich zmiany lub co najmniej 1 miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy ww. zamówienie było realizowane przez Wykonawcę w ramach świadczonych usług. Uwaga! W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum).

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

 

V. Opis sposobu obliczania ceny ofert

Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia „formularza ofertowego" — określenia ryczałtowej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenie oferty należy ująć całość usług związanych z wykonaniem zadania.

VI. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania

Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

Nr

Nazwa kryterium

Waga/ udział procentowy kryterium

1

Cena brutto

100,00 %

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach.

 

Kryterium nr 1 – Cena brutto: będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, Każda oferta poddana ocenie otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:

P(x) =Cmin/Cx×100, gdzie:

P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x”

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

Cx – cena podana w badanej ofercie badanej „x”

 

Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca i być przyznana ofercie w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert: 100,00.

 

Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego powyżej.

 

W przypadku, gdy nie da się wyłonić oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że minimum dwie oferty mają równą liczbę punktów, Zamawiający zastosuje właściwą procedurę określoną w art. 248 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

VII. Miejsce, termin i sposób składania i przygotowania ofert

1.   Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwot netto oraz VAT, należy przesłać Zamawiającemu na formularzu ofertowym [stanowiącym Załącznik Nr 1] do dnia 21 marca  2024 r. roku drogą elektroniczną na adres: przetargi@um.chelmza.pl w temacie: „Oferta
na opracowanie planu ogólnego gminy
”.

Kompletna oferta musi zawierać:

1.      Formularz oferty;

2.      Pełnomocnictwo(a), jeśli dotyczy.

2.      Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3.      Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego przesłania na wskazany powyżej w pkt 1 adres e-mail.

4.      Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, wystarczające jest tłumaczenie Wykonawcy) i złożona w postaci:

a)   czytelnego skanu podpisanego dokumentu lub

b)   elektronicznej, podpisanej: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.

5.      Formularz ofertowy oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/y składającą/ce Ofertę.

6.      Do Oferty należy dostarczyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą lub ogólnodostępnych baz/ rejestrów. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.

7.      Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.

8.      Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa dzień na składanie ofert.

VIII. Badanie i ocena ofert

1.   W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokumentów lub oświadczeń, w tym:

a)   jeżeli zaoferowana cena w ocenie Zamawiającego będzie rażąco niska w stosunku
do przedmiotu zamówienia (w tym w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa
o minimum 30% od: wartości zamówienia powiększonej o VAT lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert) i budzić będzie wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami niniejszego zapytania lub wynikającymi
z odrębnych przepisów, Zamawiający dopuszcza możliwość zwrócenia się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień.

2.   Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentacji zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

3.   Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

4.   Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a)   została złożona po terminie składania ofert;

b)  w stosunku do Wykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania
na podstawie art.  7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.)[2];

c)   jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

d)  jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;

e)  nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;

f)   zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia (w przypadku badania określonej przesłanki)

g)   zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;

h)  została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

i)    wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki polegającej
na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej zmiany w treści oferty;

j)    wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

IX. Dodatkowe informacje

1.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego.

2.   Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą żadne środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

3.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Wykonawcy stają się integralną częścią zapytania ofertowego
i są wiążące dla Wykonawców.

4.   Oferty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu mogą posłużyć Zamawiającemu na potrzeby dokonania szacowania wartości przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia publicznego na rzeczową realizację zadania.

5.   Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie
lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie i miejscu podpisania (zawarcia) umowy (jeśli dotyczy).

6.   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert (jeśli dotyczy).

7.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdym czasie bez podania uzasadnienia, w tym także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

8.   Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania zapytania ofertowego oraz przygotowania
i złożenia oferty na to zapytanie.

9.   Zamawiający zastrzega sobie prawo (możliwość) do zamieszczenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o:

a)   złożonych ofertach,

b)  wyniku postępowania.

10.   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert – jeśli dotyczy.

11.   Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

12.   W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:

a)    zmianie siedziby lub nazwy firmy,

b)    zmianie osób reprezentujących,

c)    ogłoszeniu upadłości,

d)    ogłoszeniu likwidacji,

e)    zawieszeniu działalności,

f)     wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca

X. Kontakt z zamawiającym

1.   Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, zgodnie z warunkami/ wytycznymi określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2.   Wszelkie pytania dotyczące niniejszego zamówienia należy przesyłać drogą elektroniczną na adres wskazany poniżej w pkt 3.

3.   W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt: w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia i sprawach związanych z procedurą zamówienia
z Hanną Zielińską
pod numerem telefonu 56 639 23 48 i  Tomaszem Szreiber, pod numerem telefonu 56 639 23 47

4.   Adres kontaktowy e-mail: przetargi@um.chelmza.pl 

XI. Załączniki

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – Klauzula informacyjna – RODO

- Załącznik Nr 3 – Projekt umowy (projektowane postanowienia umowne)

 

/-/ z-Burmistrz Miasta

mgr Jerzy Czerwiński

 



[1] Oferty złożone przez Wykonawców w odpowiedzi na zapytanie ofertowe służące oszacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, mogą zostać wykorzystane przez Zamawiającego do udzielenia zamówienia publicznego bez konieczności ich ponownego przesyłania Wykonawcy. Fakt przekazania Wykonawcy zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia, może natomiast posłużyć Zamawiającemu do szacowania wartości zamówienia w myśl art. 28 - 36 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023  r. poz. 1605 ze zm.).

[2] Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105
i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

drukuj (Zapytanie ofertowe/ Zapytanie dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia na opracowanie planu ogólnego gminy.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2024-03-14
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-03-14 08:53
  • zmodyfikował: Jarosław Smyczyński
    ostatnia modyfikacja: 2024-03-14 08:55

Załączniki - Zapytanie ofertowe/ Zapytanie dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia na opracowanie planu ogólnego gminy.

drukuj (Załączniki - Zapytanie ofertowe/ Zapytanie dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia na opracowanie planu ogólnego gminy.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2024-03-14
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-03-14 08:54

Modyfikacja treści zapytania ofertowego/ zapytania dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia na opracowanie planu ogólnego gminy

Chełmża, dn. 18.03.2024 r.

Nr. referencyjny: GKM.271.2.5.2024

 

Modyfikacja treści zapytania ofertowego/ zapytania dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia na opracowanie planu ogólnego gminy

 

Dot. prowadzonego postępowania: na opracowanie planu ogólnego gminy (zwanego dalej: “POG”)

 

Zamawiający informuję, iż w przedmiotowej procedurze Wykonawcy zwrócili się z wnioskiem o udzielenie wyjaśnień dot. realizacji zamówienia:

Pytanie 1 z 15.03.2024 r. Czy zmawiający przekaże Wykonawcy mapy niezbędne do wykonania zamówienia, w szczególności ewidencję gruntów i budynków, o której mowa art. 4 ust. 1a pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752, 1615, 1688, 1762) lub czy zamierza wystąpić do właściwego organu o ich udostępnienie?

Odpowiedź na pytanie 1: Zamawiający informuje, iż przekaże Wykonawcy opracowania wskazane w treści przedmiotowego zapytania.

Pytanie 2 z 18.03.2024 r. W nawiązaniu do ogłoszenia z dnia 14.03.2024 r. Nr. referencyjny: GKM.271.2.5.2024 - dotyczącego złożenia oferty cenowej na opracowanie planu ogólnego gminy, proszę o wyjaśnienie treści „Zapytania ofertowego/ Zapytania dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia” tj. udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania:

1)    Jaki jest powód określenia „Szczególnych wymagań w zakresie wykonania zamówienia” obejmujących wymóg skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia „co najmniej jednej osoby posiadającej umiejętności w zakresie systemów informacji przestrzennej, poświadczonych certyfikatem EDCL-GIS* lub równorzędnym”?

2)    Jaki, określony w „Zapytaniu ofertowym/ Zapytaniu dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia”, zakres zamówienia wymaga skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia „co najmniej jednej osoby posiadającej umiejętności w zakresie systemów informacji przestrzennej, poświadczonych certyfikatem EDCL-GIS* lub równorzędnym”?

W „Zapytaniu ofertowym/ Zapytaniu dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia” Zamawiający określił „Szczególne wymagania w zakresie wykonania zamówienia:

Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia wynikające z zapisów art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym* i co najmniej jedna osoba posiadająca umiejętności w zakresie systemów informacji przestrzennej, poświadczone certyfikatem EDCL-GIS* lub równorzędnym.

*lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.”

Jednak w „Opisie Przedmiotu zamówienia” nie określił szczególnych czynności, opracowań i elementów zamówienia, które wykraczałyby poza zakres określony ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym przy sporządzaniu planu ogólnego gminy. Ustawa ta w art. 5 określa jakie warunki mają spełniać osoby sporządzające projekty planów ogólnych gminy i nie ma wśród nich warunku posiadaniania umiejętności w zakresie systemów informacji przestrzennej, poświadczonych certyfikatem EDCL-GIS* lub równorzędnym. Jeżeli Zamawiający planuje w ramach zamówienia wykonanie systemu informacji przestrzennej lub jego rozbudowę itp., to powinien to wskazać w zapytaniu ofertowym.

Zatem określony przez Zamawiającego warunek skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia „co najmniej jednej osoby posiadającej umiejętności w zakresie systemów informacji przestrzennej, poświadczonych certyfikatem EDCL-GIS* lub równorzędnym”, może budzić poważne wątpliwości w zakresie zachowania przez Zamawiającego zasad uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, a także przejrzystości oraz proporcjonalności.

Odpowiedź na pytanie 2: Zamawiający rezygnuje z wymogu określenia szczegółowych wymagań w zakresie wykonania zamówienia dot. posiadania co najmniej jedną osobą posiadającą umiejętności w zakresie systemów informacji przestrzennej, o których mowa w przedmiotowym zapytaniu.

Mając na względzie powyższe, Zamawiający modyfikuje treść Zapytania ofertowego/ Zapytania dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia w ten sposób, że rozdział II. Opis Przedmiotu zamówienia otrzymuje następujące brzmienie:

II. Opis Przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu ogólnego gminy (POG).

Usługa polegająca na opracowaniu planu ogólnego gminy (zwanego dalej: “POG”), zgodnie
z przepisami prawa polskiego w tym ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. 2023 poz. 2758) wraz z innymi przepisami wykonawczymi.

 

Obszar opracowania – teren w granicach administracyjnych gminy miasta Chełmża.

 

Produktem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan ogólny gminy, sprawdzony pod względem formalno-prawnym przez Wojewodę, wraz z załącznikami graficznymi oraz niezbędną dokumentacją. Zamówienie obejmuje opracowanie projektu planu oraz przeprowadzenie procedury planistycznej do etapu przedstawienia projektu POG Radzie Miasta do uchwalenia, wraz z okresem gwarancji i rękojmi.

 

Zakres zamówienia:

W odpowiedzi na niniejsze zapytanie należy przedstawić ofertę uwzględniając obecny stan prawny oraz wymagane dokumenty towarzyszące. Zakres zamówienia obejmuje:

a)    sporządzenie uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy oraz wzorów ogłoszeń i zawiadomień o przystąpieniu do jego sporządzenia;

b)   sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, zgodnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z art. 72 ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2024 poz. 54) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych z dnia 9 września 2002 r. (Dz.U. Nr 155, poz. 1298);

c)    sporządzenie niezbędnych analiz, prognoz i bilansów przewidzianych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 poz. 977, 1506, 1597, 1688, 1890, 2029, 2739) i umieszczenie ich wyników w bazie danych przestrzennych;

d)   sporządzenie projektu planu ogólnego gminy zgodnie z uchwałą o przystąpieniu do planu ogólnego gminy w zakresie niezbędnym do zachowania zgodności z przepisami prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 poz. 977, 1506, 1597, 1688, 1890, 2029, 2739);

e)   sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do planu ogólnego gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym szczególności z zapisami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094, 1113, 1501, 1506, 1688, 1719, 1890, 1906, 2029)  lub uzyskanie postanowienia o odstąpieniu od konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko;

f)     wystąpienie i uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie planu ogólnego gminy od gminnej lub innej właściwej komisji urbanistyczno-architektonicznej, w tym prezentacje projektu planu ogólnego gminy na posiedzeniu komisji (jeżeli zachodzić będzie taka konieczność), jak również na innych posiedzeniach dotyczących planu ogólnego gminy tj. komisjach i sesjach Rady Miasta;

g)    przygotowanie wzorów pism o wystąpienie i uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa;

h)   przygotowanie konsultacji społecznych, w tym: niezbędne ogłoszenia i obwieszczenia, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 poz. 977, 1506, 1597, 1688, 1890, 2029, 2739), przeprowadzenie konsultacji w formie geoankiety oraz udział w spotkaniu konsultacyjnym, w tym udział w transmisji on-line na platformie voxly.pl;

i)      przygotowanie projektu uchwały o uchwaleniu planu ogólnego gminy wraz z załącznikami i uzasadnieniem, celem przedłożenia Radzie Miasta do uchwalenia stosownie do ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 poz. 977, 1506, 1597, 1688, 1890, 2029, 2739);

j)      sporządzenie „podsumowania" oraz „uzasadnienia", o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094, 1113, 1501, 1506, 1688, 1719, 1890, 1906, 2029);

k)    udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu ogólnego gminy do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, w tym ponowienie procedury w niezbędnym zakresie;

l)      wykonanie innych czynności nie wymienionych, a przewidzianych przepisami prawa w celu uchwalenia planu ogólnego gminy wraz z niezbędną dokumentacją zgodnie z przepisami prawa.

 

Zakres czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia:

Zamawiający wymaga stosowania metod wykonania zamówienia, uwzględniających:

1.    Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy. Celem wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca samodzielnie pobierze dokumenty, które Gmina udostępniła na stronie internetowej. W razie konieczności uzyskania dodatkowych dokumentów które nie zostały opublikowane, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego o ich udostępnienie. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający wystąpi o informacje administracji publicznej z rejestrów
i ewidencji publicznych.

2.    Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych oraz projektów pism zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 poz. 977, 1506, 1597, 1688, 1890, 2029, 2739) oraz przepisów odrębnych, w tym w szczególności obwieszczeń, ogłoszeń, zawiadomień, wystąpień o opinie i uzgodnienia do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury).

3.    Udział w spotkaniach dotyczących konsultacji społecznych, uzgodnień i opinii.

4.    Kontakt z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (w tym osobiste stawiennictwo w siedzibie urzędu na prośbę zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu). Składanie pisemnych wyjaśnień na wezwanie zamawiającego.

5.    Usunięcia wad, naniesienia poprawek i uzupełnień w przedmiocie zamówienia wynikających z winy Wykonawcy.

Produkty podlegające przekazaniu:

Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu

1.    Projekt planu ogólnego gminy zawierający:

a)    uchwałę w sprawie uchwalenia planu ogólnego gminy w formacie zipx;

b)   dane przestrzenne POG w formacie gml;

c)    uzasadnienie do uchwały;

2.    Dokumentację formalno-prawną procedury planistycznej

3.    Opracowanie ekofizjograficzne i prognozę oddziaływania na środowisko

4.    Dowody umieszczenia projektu POG w zbiorze danych przestrzennych w systemie informacji przestrzennej na platformie voxly.pl

Zamawiający wymaga przekazania plików w następujących formatach:

·      część tekstową opracowania w wersji papierowej (2 egzemplarze) i wersji cyfrowej (nagranej na nośnik elektroniczny - formaty zapisu pdf, doc);

·      część graficzną opracowań w odpowiedniej skali w wersji papierowej (2 egzemplarze) i wersji cyfrowej z georeferencją (nagranej na nośnik elektroniczny -formaty zapisu .pdf, .png, .tiff.).

Część tekstowa i graficzna planu ogólnego gminy powinny być zapisane w formie danych przestrzennych z nadaną georeferencją, posiadać metadane oraz być sporządzone zgodnie
z standardami zapisu danych przestrzennych, o których mowa w ustawie o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (tj. Dz. U. z 2023 poz.977 ze zm.) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej.

Dokumentację formalno-prawną – w wersji elektronicznej oraz w jednym egzemplarzu w wersji papierowej, odpowiednio poukładaną i spiętą. Powyższe wyliczenie dotyczy ostatecznej wersji dokumentów. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego przygotowywania i przekazywania materiałów Zamawiającemu (w celu ich prezentacji i uzyskania akceptacji).

 

Zobowiązania stron:

Wykonawca zobowiązuje się do:

1.    kierowania i poprowadzenia procedury planistycznej w celu realizacji przedmiotu zamówienia;

2.    ponowienia czynności bądź ponownego przygotowania materiałów planistycznych w trakcie prowadzonej procedury planistycznej, wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień i wniesionych uwag, do chwili uchwalenia planu ogólnego gminy (jeżeli zajdzie taka potrzeba);

3.    uzupełnienia (zmiany) opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (w przypadku zmiany prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);

4.    usunięcie wszelkich wad w przedmiocie zamówienia na własny koszt oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jeśli wady te powstały z winy Wykonawcy;

5.    przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie);

6.    zapewnienia odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zobowiązuje się do:

1.    współdziałania z Wykonawcą w zakresie prowadzenia procedury planistycznej w szczególności w bezzwłocznym realizowaniu ustaleń stron w zakresie przekazywania danych, informacji, pism, korespondencji;

2.    terminowego realizowania obowiązków ustawowych w zakresie rozstrzygnięć, nie dłuższego niż 3 dni robocze;

3.    występowania z wnioskami o dane, w tym dane przestrzenne innych instytucji.

 

Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (klasyfikacji CPV):

CPV     71400000-2:    Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania teren

71410000-5:   Usługi planowania przestrzennego

Modyfikacja i wyjaśnienia są wiążące dla wszystkich Wykonawców. Jednocześnie Zamawiający przedłuża termin składania ofert/ wycen cenowych na realizację przedmiotu zamówienia, tj. zgodnie z poniższym modyfikuje rozdział VII. Miejsce, termin i sposób składania i przygotowywania ofert, który otrzymuje następujące brzmienie:

 

VII. Miejsce, termin i sposób składania i przygotowania ofert

1.   Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwot netto oraz VAT, należy przesłać Zamawiającemu na formularzu ofertowym [stanowiącym Załącznik Nr 1] do dnia 25 marca  2024 r. roku do godz. 10:00 drogą elektroniczną na adres: przetargi@um.chelmza.pl w temacie: „Oferta
na opracowanie planu ogólnego gminy
”.

Kompletna oferta musi zawierać:

1.      Formularz oferty;

2.      Pełnomocnictwo(a), jeśli dotyczy.

2.      Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3.      Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego przesłania na wskazany powyżej w pkt 1 adres e-mail.

4.      Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, wystarczające jest tłumaczenie Wykonawcy) i złożona w postaci:

a)   czytelnego skanu podpisanego dokumentu lub

b)  elektronicznej, podpisanej: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.

5.      Formularz ofertowy oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/y składającą/ce Ofertę.

6.      Do Oferty należy dostarczyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą lub ogólnodostępnych baz/ rejestrów. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.

7.      Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.

8.      Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa dzień na składanie ofert.

 

                                                                                               Burmistrz Miasta

/-/ Jerzy Czerwiński

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2024-03-18
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-03-18 13:29

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1739165
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-26 14:43:22