Urząd Miasta Chełmży

Kalendarz

Czwartek 19 Października 2017

Odnośniki

Wersja językowa

Ułatwienia dostępu

Imieniny

Ziemowita, Jana, Pawła

Odnośniki

Menu

Intranet

Intranet

Banery

  • fundusze europejskie
  • http://geoportal.mojregion.info/

Banery

  • Samorządowy Informator SMS

Treść strony

        1 czerwca obchodziliśmy nasze święto, czyli Dzień Dziecka. Najpierw wszyscy spotkaliśmy się w szkole i z naszymi wychowawcami wyruszyliśmy w stronę cukrowni, gdzie razem z innymi szkołami poszliśmy na Rynek Bednarski. Tam burmistrz miasta złożył wszystkim uczniom życzenia z okazji naszego święta, a później oglądaliśmy występy uczniów z Zespołu Szkół.

                 Następnie poszliśmy już na stadion i zajęliśmy miejsca na trybunach. Zaczęliśmy oglądać potyczki sportowe, w których wzięli udział nasi uczniowie. Mieliśmy okazję posmakować pysznej grochówki. Po zawodach sportowych dowiedzieliśmy się, kto został najlepszym sportowcem z danej szkoły. Wszyscy byli zaciekawieni, kto dostanie nagrodę. Z naszej szkoły byli to: Julia Ciesielska z klasy VIa i Beniamin Gołasz również z klasy VIa.

        Po otrzymaniu nagród, oglądaliśmy występy żużlowców, a odważni mogli spróbować przejechać jedno okrążenie wokół stadionu na motorze. Na sam koniec imprezy posłuchaliśmy występu zespołu KAWA. Później szczęśliwi wróciliśmy do domów.

Tekst: Monika Marszałkowska   kl. VIa

Odnośniki

Kalendarium

Brak wydarzeń w wybranym okresie
Miesiąc:
Rok:

Banery

  • Ziemia gotyku
  • Samorządowy Informator SMS
  • Epuap2
  • Profil zaufany

Dane teleadresowe

Urząd Miasta Chełmża   ul. Hallera 2   |   87-140 Chełmża
tel. +48 56 675-22-91
fax +48 56 675-21-22
e-mail: um@chelmza.pl
Jesteś 1895 osobą na tej stronie

Stopka

Copyright Urząd Miasta Chełmża   |   Polityka prywatności   |   powered by netadmin 7.01

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.